Lahti Historic Rally

Yhteistyö Lahti Historic Rallyn kanssa sai alkunsa Lahden ammattikorkeakoulun opinnäytetyöprojektista. Teimme markkinointisuunnitelman ja valjastimme perinteiselle tapahtumalle myös sosiaalisen median kanavat käyttöön.

Saimme kasvatettua Facebook-sivusta yli 4000 henkilön aktiivisen yhteisön, joka toimii edelleen yhtenä tapahtuman tärkeimmistä viestintäkanavista. Facebookin avulla kilpailun fanit ja järjestäjät pääsevät kommunikoimaan helposti ja nopeasti keskenään, mikä ei aikaisemmin olllut mahdollista.

Suuri osa kilpailun kuskeista ja EM-sarjan fanikunnasta on ympäri Eurooppaa, joten teimme nettisivut myös kaksikielisinä. Samalla asensinne käyttöön selkeän analytiikan, jonka avulla on helppo seurata kävijämääriä ja kartoittaa tapahtuman suosiota muissa maissa.

AsiakasLahti Historic RallyPalvelutMarkkinointisuunnitelma, viestintä, mainoksetVuosi2012-2016Linkkilahtihistoricrally.fi